BILETYWIZYTOWE.PL

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia prosimy składać drogą mailową na adres:
biuro@biletywizytowe.pl

Wszystkie wątpliwe kwestie prosimy uzgadniać z nami przez telefon i via mail.

W mailu prosimy wpisać:

  • ilość zamawianych pozycji,
  • liczbę kolorów występujących w druku,
  • rodzaj podłoża,
  • dane Zamawiającego niezbędne do wystawienia faktury VAT oraz kontakt telefoniczny,
  • dane do wysyłki.

Zamówienie zweryfikujemy w terminie do 24 godzin - potwierdzenie zamówienia prześlemy e-mailem. O realizacji zamówienia informujemy na bieżąco e-mailem.

PRZYGOTOWANIE PROJEKTU DO DRUKU

Projekty prosimy przesyłać w formie pdf, cdr (do v. 12), ai, indd, eps z fontami zamienionymi na krzywe. Przestrzeń kolorystyczna CMYK lub Pantone ( w zależności od wybranej opcji w zamówieniu).

Elementy wypukłe, tłoczone lub złocone obowiązkowo w formie wektorowej. W przypadku druków w cmyk-u z efektem wypukłości niezbędne jest przygotowanie maski dla wypukłych elementów.

Z uwagi na stosowane techniki uszlachetniania i możliwości ich łączenia chętnie służymy bezpłatnym doradztwem jak optymalnie przygotować projekt.


Generalnie obowiązują powszechne zasady przygotowania prac dla druku offsetowego.

DOSTAWA

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem:

  • krajowe - DPD
  • Europa - Poczta Polska oraz DPD
  • Ameryka Północna - UPS oraz FedEx

Koszt przesyłek krajowych netto:

  • do 3 kg - 12 zł
  • do 5 kg - 13 zł
  • do 10 kg - 15 zł
  • do 20 kg - 16 zł
  • do 30 kg - 17 zł

PŁATNOŚCI

Preferowane formy płatności:

  • przedpłata na konto
  • pobranie
  • przelewem z odroczonym terminem płatności (Po indywidualnym rozpatrzeniu oraz dostarczeniu do nas kopii dokumentów: wpis do ewidencji działalności gosp. / wyciąg z KRS, zaświadczenie Regon, zaświadczenie NIP.
  • przy zleceniach powyżej 500 zł netto pobieramy przedpłatę w wysokości min. 30%

TERMINY REALIZACJI PRZYKŁADOWYCH PRAC

  • wizytówki wypukłe: 2-4 dni robocze
  • wizytówki hot-stamping: 3-5 dni 
  • wizytówki kaszerowane (klejone wielowarstwowe): 3-6  dni

Z uwagi na specyfikę  druku większość zleceń wymaga indywidualnego określenia terminu realizacji. 

REKLAMACJE

  • jeżeli Klient nie jest  w pełni ustatysfakjonowany z otrzymanego produktu prosimy o niezwłoczne zgłoszenie zastrzeżeń
  • reklamacja zostanie rozpatrzona do 7 dni roboczych
  • zastrzegamy sobie prawo do zwrotu przedmiotu zlecenia zanim podejmiemy decyzję o zasadności złozonej reklamacji